Alla Hjärtans dag

hej igen!!


Idag var det lite spicellt för att i skolan hade vi bara mysigt .
vi tittade på första avsnyt av (roots) rötter den var tråkigt i början jag somnade haha.
men sen så blev det bra men den var mycke sorligt.

I alla fall nu är det dags för valenties day



vet ni vad Imorgon är det alla hjärtans dag

och det innebär att man ska göra nåt spieciellt  t.ex ger en blomma till den som man älskar som familj ,flick/pojk vän och sånt

man kan ge en ask choklad .blommor , ett brev,mm................




´Jag ska ge min pojkvän en jätte fint present och en jätte stor krammmmmmmmmmm och jag ska säga (I love youuuuuuuuuuuuu) mouhhhhhhhhh
 och ska också säga i love you very much






¨



så vi ses imorgon ha en bra kväll

Kommentarer
Postat av: Nany

happy valentines day honey:D

2009-02-14 @ 09:56:52
Postat av: sandra

thanx gumman happy valentine too u

2009-02-14 @ 16:34:23
URL: http://sandybel.blogg.se/
Postat av: jessicka

happy valentine to you sandr din blogg är sit fin:)))

2009-02-14 @ 18:02:24
Postat av: sandra

tack gumman din är också fin

2009-02-15 @ 18:46:45
URL: http://sandybel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0