hej allihoppa

hejjj!!!!


Hej !! jag har gjort min blogg för länge sen men jag orkade inte skriva.

men nu har jag börjat blogga jag ska skriva om min dag hur det har varit och såå!!

Jag ska skriva om musik, kändisar kläder och stil. hehe

Så idag var det inge speciellt jag var i skolan och hade tråkiga lektioner.

men annars så var det bra .

Jag åt lasange idag det var väldigt gott yummmmmmmmiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.
 
Jag ska till vällingby imorgon jag ska köpa lite med min (best friend).

så hej då ska sova snart ska försöka blogga imorgon.


puss puss




Kommentarer
Postat av: Amanda

fin blogg

2009-02-11 @ 22:01:27
Postat av: jessicka

ja sandy jätte fin blogg

2009-02-13 @ 15:44:23
Postat av: jesicka

fin!

2009-02-15 @ 11:47:13
URL: http://gessy.blogg.se/
Postat av: jesickaa

hej sandy jätte snygg blogg

2009-10-25 @ 17:46:29
URL: http://jesickaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0